Siekdami užtikrinti efektyvesnį interneto svetainės veikimą, naudojame slapukus. Tęsdami naršymą interneto svetainėje sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai.

Vilniaus prekės ženklas

Vilniaus miesto savivaldybė, siekdama populiarinti Lietuvos sostinę užsienyje, sukūrė naują Vilniaus prekės ženklą. Pagrindinė naujosios komunikacijos strategijos žinia – netikėta miesto patirtis, Vilnius LOGIK. Vilnius planuoja komunikuoti išskirtinių, netikėtų savybių dermę, būdingą tik Lietuvos sostinei: pavyzdžiui, Užupis, menas gatvėse (Literatų gatvė ar kavinė ant stogo Užupyje), „Fluxus“ judėjimas ar miestas parke, kuriame viena greičiausių interneto prieigų.

Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studiją parengė reklamos agentūros „Lukrecija BBDO“ suburta ekspertų komanda, tarp jų – žinomas vietovių ženklodaros ekspertas Jeremy Hildreth, konsultavęs daugiau nei 20 miestų ir valstybių visame pasaulyje (tarp jų – Londonas ar Rio de Žaneiras), taip pat tarptautinis ekspertas kultūros ir kino turizmo klausimais Thierry Baujard („Peacefulfish“), dirbęs su Norvegija, Laplandija, Malta ar Vokietija, taip pat „Ernst&Young” bei EKT konsultantai.

Atsisiųsti: Vilniaus miesto prekės ženklas. Grafinio identiteto vadovas.

Atsisiųsti visų logotipų archyvą.

Atsisiųsti logotipus:

  
AtsisiųstiAtsisiųsti
  
AtsisiųstiAtsisiųsti

Trumpas pristatymas:

IMPORTANT!

PLANNING TO FLY TO VILNIUS THIS JULY-AUGUST?