Siekdami užtikrinti efektyvesnį interneto svetainės veikimą, naudojame slapukus. Tęsdami naršymą interneto svetainėje sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai.

Turizmo sektoriaus gigantas pasidalino įžvalgomis apie Vilniaus turizmo rinką

IMG_3445Susidomėjimas Vilniumi tarp užsienio keliautojų sparčiai auga. Tai rodo vienos didžiausių kelionių planavimo platformų „Expedia“ duomenys. Šios platformos pagalba į Vilnių šiemet atvyko net 62 proc. daugiau italų,  40 proc. daugiau japonų, 27 proc. daugiau suomių ir 26 proc. daugiau švedų.

„Expedia” – platforma, kuriai priklauso daugelis gerai žinomų kelionių svetainių, tokių kaip „Hotels.com“ ar „Trivago.com“, tai yra vienas populiariausių kelionių organizavimo įrankių tarp Europos ir JAV gyventojų. Ši bendrovė yra viena iš trijų agentūros „Go Vilnius“  programos „Workation Vilnius“ nugalėtojų. Įmonės komanda sekmadienį atvyko iš Londono į Vilnių, kur visą savaitę dirbs ir koordinuos įmonės projektus visame pasaulyje.

„Dėl „Workation Vilnius“ programos Vilnius tiesiogine žodžio prasme pakliuvo į vienos didžiausių pasaulyje kelionių planuotojų „Expedia“ žemėlapį. Džiaugiamės, kad nuoseklaus darbo dėka Vilnius vis dažniau patenka ne tik į tarptautinio verslo, bet ir į turizmo pasaulio akiratį,“ – sakė Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius, pats „Expedia“ komandai parodęs Vilnių pirmadienį po darbų ekskursijoje paspirtukais.

Bendrovės atstovai antradienį pasidalino savo įžvalgomis apie Vilnių kaip turizmo kryptį su miesto turizmo sektoriaus atstovais.

„Atvykę į Vilnių labai norėjome čia ne tik dirbti bei ilsėtis, bet ir miestui grąžinti dovaną – suteikti informacijos apie Vilnių bei globalias turizmo tendencijas. Todėl šiandien su Vilniaus svetingumo sektoriaus atstovais aptarėme Lietuvos sostinės perspektyvas turizmo srityje. Pateikėme savo įžvalgas apie Vilniaus viešbučių rezervacijų tendencijas lyginant su kitų šalių miestais. Analizavome Didžiosios Britanijos, Vokietijos ir Prancūzijos turizmo rinkų bruožus, gyventojų keliavimo įpročius, skirtingų kartų atstovų keliavimo pobūdį“, – pasakoja Evelina Hederer, „Expedia Group Media Solutions” vadovė Vidurio ir Rytų Europai.

Pasak jos, Vilniuje „Expedia“ platformos vartotojai nakvynei daugiausiai pinigų išleidžia turistai iš Švedijos, Jungtinės Karalystės ir Norvegijos, kurie yra linkę užsisakyti 4-5 žvaigždučių viešbučius. Norvegai ir izraeliečiai čia apsistoja ilgiausiam laikotarpiui, o lenkai dažniausiai keliauja su vaikais.

„Expedia“ 10 žmonių komanda savaitei darbo vietą iškėlė iš Londono biuro į modernią bendradarbystės erdvę „Monday Office“ verslo centre „Green Hall 2“ Vilniuje. Verslo atstovai Vilniuje dirbs bei pramogaus, jiems tapus vienais iš trijų turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ surengtos „Workation Vilnius“ programos dalyvių.

„Workation Vilnius“ programa jau atneša apčiuopiamos naudos Vilniui. Jos dėka čia viešintys pasaulinio lygio kelionių planavimo specialistai pasidalino vertingomis įžvalgomis apie Vilnių kaip kelionių kryptį, jo perspektyvas ir galimybes. Šios įžvalgos naudingos visam miesto turizmo sektoriui, todėl surengėme jų susitikimą ir diskusiją su „Expedia“ atstovais”, – sakė „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. Pasak jos, šią savaitę vykstanti „Expedia“ atstovų viešnagė Vilniuje apgalvota iki detalių: suplanuotos ne tik puikios sąlygos darbui, bet ir išsami laisvalaikio programa bei dalykiniai susitikimai.

Po intensyvių darbų „Expedia“ komanda atsikvėps artimiau susipažindama su Vilniumi. Skrydis oro balionu, baidarės, teminės ekskursijos po Vilnių atskleis gražiausius Vilniaus kampelius ir gyvenimo Lietuvos sostinėje privalumus.

„Workation Vilnius“ – programa, kurios metu trys užsienio kompanijos derina darbą ir atostogas bei deleguoja komandas iki 10 žmonių. Kiekviena jų Vilniuje įsikuria vienai savaitei. „Expedia“ – viena iš trijų programos „Workation Vilnius“ nugalėtojų. Vilniuje jau viešėjo  „BT Group“ iš Didžiosios Britanijos bei startuolis „OrderYOYO“ iš Danijos. Vis daugiau verslo organizacijų iš viso pasaulio pastebi panašių programų naudą darbuotojų motyvacijai bei darbo našumui. Kompanijų vadovai tokiu būdu ne tik išbando naujas galimybes, bet ir įvertina kitų šalių potencialą verslo plėtrai.

2018 09 26